The City of Clarence-Rockland sports fields, including baseball diamonds, soccer fields and basketball courts, are now open.
Sports fields are open for casual use only while respecting physical distancing measures of two meters and avoiding gatherings of more than five people. Please refrain from using someone else’s sports equipment and be cautious when using shared sports equipment, such as balls, wash your hands regularly and avoid touching your face.
Provincial orders remain in effect, prohibiting the use of play structures, splash pads and exercise equipment.
The rental of sports fields for competitive use will not resume until Provincial Orders allow for competitive play.

Réouverture des terrains sportifs
CLARENCE-ROCKLAND – Le 3 juin 2020 – Les terrains sportifs de la Cité de Clarence-Rockland, incluant les surfaces pour pratiquer la balle-molle, le soccer et le basketball sont maintenant ouverts.
Les terrains sportifs sont uniquement ouverts pour l’usage informel en respectant les mesures de distanciation physique de deux mètres et en évitant les rassemblements de plus de cinq personnes. Veuillez vous abstenir de toucher l’équipement sportif des autres et soyez prudents lors de l’utilisation d’équipements sportifs partagés, lavez-vous les mains souvent et éviter de toucher votre visage.
Les interdictions provinciales sont toujours en vigueur en ce qui concerne les structures de jeux, les aires de jeux d’eau et le matériel d’exercice.
La location de terrains pour le sport de compétition ne reprendra pas avant que les ordonnances provinciales ne permettent les compétitions sportives.